THE Gray Man a TAGHeuer és Netflix együttműködése

A svájci luxusóramárka bejelentette, hogy együttműködést kötött a Netflix-szel Joe & Anthony Russo új, a The Gray Man című filmje kapcsán. A főszerepben Ryan Gosling, a TAG Heuer márkanagykövete, aki az ikonikus TAG Heuer Carrera Three Hands arca. A színészt a nemzetközi kémthrillerben Sierra Six bérgyilkosként láthatjuk, amely karaterre jellemző a TAG Heuer mottója: „Ne törj meg a nyomás alatt”.

webimage-bb938d59-18fa-4b40-88bc5943245f54d6.png

A The Gray Man című filmben szereplő, TAG Heuer márkanagykövet, Ryan Gosling eddigi legnagyobb szerepei a következők voltak: Bosszúállók: Végtelen háború és a Bosszúállók: Végjáték. Amikor a CIA legképzettebb ügynöke (Gosling) – akinek valódi kilétét senki sem ismeri – véletlenül sötét ügynöki titkokat tár fel, egy pszichopata egykori kollégája (Chris Evans) vérdíjat tűz ki a fejére, nemzetközi bérgyilkosok által indított globális hajtóvadászatot indítva el. Rendező: Joe & Anthony Russo. A filmben Regé-Jean Page, Ana de Armas, Jessica Henwick, Wagner Moura, Dhanush, Billy Bob Thornton, Alfre Woodard és Julia Butters is szerepelnek.

És mi mást viselne egy elit szupergyilkos egy izgalmas akcióban, mint egy TAG Heuer Carrera-t – az ikonikus időmérőt, amelyet először a versenypályán való nagy sebességű üldözésekhez készítettek. Amint azt minden tekintélyes ügynök tudja, a másodperc törtrésze alatt hozott döntések élet-halál kérdései lehetnek. De ugyanolyan fontos egy kém számára, aki az árnyékban rejtőzik, az elegáns, minimális, letisztult dizájn – bizonyíték arra, hogy a megjelenés is ölhet.

Nem csoda hát, hogy a The Gray Mant Joe és Anthony Russo rendezi, két olyan filmrendező, akik jónéhány dolgot tudnak arról, hogyan lehet összehozni szupersztárokat egy igazán globális akciójátékhoz, amit a korábban általuk rendezett filmek is bizonyítanak:  Bosszúállók: Végtelen háború és Bosszúállók: Végjáték.

Míg a Sierra Six és a The Gray Man narratívája is kitalált, a TAG Heuer „Don’t Crack Under Pressure” mottója mindkettőnek valós alapul szolgál. A partnerség során a Netflix arra törekedett, hogy tagadhatatlanná tegye a kapcsolatot a TAG Heuer és a The Gray Man között. Ez azt jelenti, hogy amikor a filmben a főszereplő órájáról volt szó, nyilvánvalónak kellett lennie, hogy a TAG Heuer Carrera volt az egyetlen választás – ez „az egyetlen óra, amely lépést tud tartani a szürke emberrel”.

A partnerséget a díjnyertes fotós, Pari Dukovic munkája is erősíti. Goslingot a The Gray Man Sierra Six-eként örökíti meg, miközben a TAG Heuer Carrera Three Hands karórát viseli. Pari egyedi lencséje a The Gray Man-ben a globális kampány alapja, amely közel 80 országban és 150 TAG Heuer kiskereskedelmi egységben jelenik meg nyomtatott formában, innovatív digitális és közösségi felületeken, eseményeken és még sok más helyen.

Teljes cikk:https://www.chrono.hu/2022/07/21/the-gray-man-a-tag-heuer-es-a-netflix-egyuttmukodese/