Az Év divatfodrásza: Dior kampányban dolgozhatott együtt Charlize Theronnal

Pásztor László az év Divatfodrásza 2022

 20220519_213613_hb2_0985.JPG

Mi motivált abban, hogy a fodrászpályát választottad?

 

Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget, és ezúttal szeretném megköszönni azoknak a szakmabelieknek, akik rám szavaztak és megkaphattam a Fashion Awards Hungary az év divatfodrász 2022 díjat!

 14264817_10207032075982233_6919170380666221438_n.jpg

Model: Barbara Palvin

Photographer: David Ajkai
Art director: Sophie Rotas
Makeup Artist: Saša Joković
Hair Stylist: Laszlo Pasztor using Balmain HairCouture
Stylist: Andras Ottó Horvath

Szobrászként végeztem Nyíregyházán, szobrász tanulóként családi-, baráti körből sok embernek vághattam és festhettem a haját így adta magát, hogy miért ne dolgoznék a hajjal, hiszen jól „bánok” vele, és izgalommal tölt el, hogy milyen lesz a végeredmény. Így alakult ki, hogy a divatipar felé vegyem az irányt.

ke_pernyo_foto_2023-05-23_12_31_25.png

Nyilvánvaló volt, hogy ilyen anyagokkal szeretek dolgozni, egy vizsgára készülve póthajjal dolgoztam és ez volt az első lépés, hogy a fodrászati irányba induljak el.

Szobrászként nem igazán tevékenykedtem, a vizsgára készítettem egy mellszobrot, bár kifejezetten szeretnék később egy tetőtéri stúdiót, és hosszú csíkos sálban alkotni, mint szobrász, de ez még a jövő.

 ke_pernyo_foto_2023-05-23_12_27_20.png

@retrojeansco #campaign #denim #2023 #photographer @gergopejko #photoassistant @sandorszivos #makeup #makeupartist @kisscsicsi #hair #hairstyle #hairstylist @laszlopasztor #using @kevin_murphy_hungary @kevin.murphy #models @danzsolt.official @wammodels @fanniborbala @theroster_mgmt @ikladi_balint @visagemodelshungary @frxnciska @entermydimension @facemodelmanagementhungary

Hogyan indult el a fodrász karriered?

 

Marjai Judittal találkoztam a Werk Akadémián és ő kért fel az első fotózásra, amin hair stylistként vettem részt. Ez volt a mérföldkő, ahonnan elindultam a fotózás és divat felé. Marjai Judittal azóta jó barátok lettünk, sokat dolgozunk együtt.

 22104470_10210153392413193_2210816914232151004_o.jpg

Photographer David Ajkai - Fashion Photographer of the year 2022
Art director: Monika Ajkai Szigeti
Stylist: Otto Horvath
Makeup artist: Eszter Magyar - Fashion Make UP Artist of the Year 2022
Hairstylist: Laszlo Pasztor -. Hairsylist of the Year 2022
Post production: Ovidiu Oltean

Hogy érzed, kitől örökölted a kreativitásodat?

Nagymamám a 70-80-as évek vége között a kisfaluban nagy tekintélyre tett szert, elképesztően tudott szabni szabásminta nélkül, rendkívüli tehetsége volt.

Érdekes dolog ez a kreativitás, mert én azt szeretem, hogyha egy gombnyomásra lehet működtetni ezt.

Annó a grafika tanárnőm mondta mindig: „nem tehetségesnek kell lenni, hanem jól alkalmazkodónak, ha van egy felkérés, akkor te azt a tehetséget bármikor tudd üzemeltetni, azonnal, és ugyanolyan szinten legyél mindig kreatív”.

Ehhez sok évnyi tapasztalat és munka kell, hogy nem a hangulatom határozza meg a teljesítményemet, hanem a szaktudásom, kreativitásom. Ha rossz napom van akkor is a maximálisat nyújtom.

bagqtz4ccaa_jxo.jpg

Mik azok a sikerek, amikre jó érzéssel tekintesz vissza?

Egyik Kedvenc színésznőmmel, Cate Blanchettel dolgozhattam együtt a Beauty csapat vezető tagjaként, aztán Charlize Theronnal egy Dior Parfüm kampányban

cate-blanchett-vogue-australia-december-2015-cover.jpg

54730461_10213794064227713_4876595113003843584_n.jpg

#photographer #artdirection @szilvesztermako #style #styling #stylist @ivanbontchev #makeup #makeupartist @vanessa_bellini_ #hair #hairstyling #hairstylist @laszlopasztor #casting @timiletonja #models @ellinorarveryd @newmadisonmodels @rbn_co @metropolitan_mmanagement #photoassistant @lucaslehmann #stylingassistant @sarahmariabooth all garments @hermes #hermes #madonna #renaissance 

A teljes cikket itt olvashatod: www.fashionawards.hu

Interjú: Szinte Romulus Loránd www.szinte.hu