Hubspot Marketing Autómatizáció Canva

aafullwidthimage6.png

Hogyan emelte ki a HubSpot a tervezési képességet a felhasználók számára?


A HubSpot ügyfelei rengeteg tartalmat hoznak létre. Az e-mailes hírlevelektől a blogokig, közösségi bejegyzésekig, online űrlapokig és felmérésekig a tartalmi követelmények látszólag feneketlenek.

A HubSpotról
A hat nyelven dolgozó több mint 100 000 ügyféllel a HubSpot egy ügyfélkapcsolat-kezelési platform, amely minden olyan eszközt és integrációt tartalmaz, amelyre a vállalkozásoknak szüksége van a marketinghez, az értékesítéshez, a tartalomkezeléshez és az ügyfélszolgálathoz. A platform minden terméke önmagában is erős, de az igazi varázslat akkor következik be, ha együtt használják őket.

A HubSpotba beépített Canva integráció

A kihívás
A HubSpot ügyfelei rengeteg tartalmat hoznak létre. Az e-mailes hírlevelektől a blogokig, közösségi bejegyzésekig, online űrlapokig és felmérésekig a tartalmi követelmények látszólag feneketlenek.

A HubSpot<>Canva-integráció előtt a HubSpot-felhasználóknak továbbra is platformon kívül kellett menniük az eszközök megkereséséhez és létrehozásához. Ez sok időt jelentett a webhelyek közötti váltásra, a fájlok letöltésére és feltöltésére, a képek keresésére, a dolgok átméretezésére és újraformázására, és általában el kellett terelni a figyelmet a feladatok között.

Felmerült a márka és a kampány konzisztenciája is. Mivel többen jelentkeztek be egy vállalat HubSpot irányítópultjára, hogy kampányokat küldhessenek, megbízható módra volt szükség a megfelelő eszközök eléréséhez és megosztásához, valamint a tervezésben való együttműködéshez.

A megoldás
Mindezekre a problémákra a tökéletes megoldás egy erőteljes integráció: a Canva Button formájában jelent meg.

A HubSpot mindössze néhány sornyi kóddal integrálta a Canva Buttont a platformjába, és a kampányelemek tervezése már zökkenőmentesen megy a marketingesekből, tartalomkészítőkből és értékesítési csapatokból álló közösség számára.

A Hubspot egy közzétételi API-t is készített, hogy a Canva-on lévő vállalkozások közvetlenül a HubSpot-fiókjukon tervezhessenek és publikáljanak.

Jelenleg átlagosan több mint 2000 tervet tesznek közzé hetente a HubSpoton belüli Canva Button integráció segítségével. A végeredmény? Ez egy csomó olyan tartalom, amelyet nem kellett a HubSpot webhelyén kívülről megtervezni és feltölteni, így időt takaríthat meg, és csökkenti a súrlódást a HubSpot ügyfelei számára marketingkampányaik elindításakor.

A HubSpot termékmenedzsmentért felelős alelnöke, Angela DeFranco így nyilatkozott: „Az, hogy ügyfeleink néhány kattintással a Canva gomb segítségével megnyithatják a HubSpotot, megtervezhetik és közzétehetik grafikáikat több helyen is, óriási változást hozott számukra és vállalkozásokat. A Canva Button és a HubSpot segítségével egyre könnyebbé válik a vállalati szintű teljesítmény és a fogyasztói szintű használhatóság, és ügyfeleink imádják ezt.”

A HubSpot ügyfelei közül sok már használta – és szereti – a Canvát, ez tette természetessé ezt a partnerséget.

A Canva egyszerű drag and drop felhasználói felületével a HubSpot ügyfelei több millió ingyenes és prémium kreatív tartalomhoz fértek hozzá, beleértve a stock fényképeket, betűkészleteket, illusztrációkat, videókat és zenét. A hirdetések, e-mailek, közösségi bejegyzések és webhelytartalmak közvetlenül a HubSpotról történő tervezése és közzététele egyszerűbbé vált, mint valaha.

 

Közvetlen közzététel a HubSpotban a Canva integrációjával

A partnerség életre keltése inspiráló közös marketinggel
Amikor két hatalmas tartalommarketing-nagyhatalom egyesíti erőit, akkor logikus, hogy az így létrejött figyelemfelkeltő kampány epikus volt.

A HubSpot és a Canva adatainak, know-how-jának és közönségelérésének egyesítésével a csapatok meggyőző módszereket találtak ki az emberek oktatására, tájékoztatására és az integráció elfogadására ösztönzésre.

Mivel a Canva és a HubSpot közönsége és értékei olyan szépen illeszkednek egymáshoz, ésszerű volt egy erőforráscsomagot közösen kifejleszteni, beleértve azokat az eszközöket is, amelyek segítenek az embereknek megtanulni, hogyan kell használni a Canvát a HubSpotban, valamint megtanítják őket a magas színvonal fenntartására és fejlesztésére. teljesítő weboldal.

A marketingszakemberek elfoglalt emberek, ezért ahelyett, hogy azt várnák tőlük, hogy maguk oldják meg az integráció erejét, érdemes volt a lehető legfelhasználóbarátabb módon végigvezetni őket a folyamaton.

A tartalom között szerepelt a HubSpot Academy Instagram-oktatási kurzusa Tanuld meg, hogyan használd az Instagramot marketing célokra, a tervezési tippekről és trükkökről szóló cikkeket a Canva használatához a HubSpotban, valamint egy e-könyvet, melynek címe: 5 legfontosabb lépés a jól teljesítő webhely létrehozásához és karbantartásához.

A Canva és a HubSpot is egyesítette erőit a The Executive Marketing Leadership Survey-n, hogy megtudja, hogyan igazították a marketingesek befektetéseiket a COVID-19-re reagálva, és hogyan tervezték a sikert 2021-ben. Zach Kitschke, a Canva marketing igazgatója és a HubSpot marketingért felelős alelnöke , Jon Dick, majd összegyűlt, hogy kibontsa az eredményeket és elmagyarázza az eredményeket egy közös webináriumon.

Jamal Meneide, a HubSpot rendkívül kreatív videóproducere ezzel a videóval állt elő, melynek címe: A növekedési gép a Canva 6 milliárd dolláros üzlete mögött (frissítés: 2021 áprilisában a Canva értéke 15 milliárd dollár volt).

A Canva nemrégiben egy fejezettel is hozzájárult a HubSpot e-könyvéhez How to Create a Great Marketing Campaign címmel, és még több lesz. Ez egy olyan partnerség, amely folyamatosan növekszik és egyre jobb lesz.