Hugo Boss 2022 Milánói show sztárokkal

  fw22-boss-campaign-naomi-campbell-002-srgb-1659547796.jpeg

A BOSS A 2022. ŐSZI/TÉLI KOLLEKCIÓJA  Naomi Campbell vezetésével


METZINGEN, 2022. SZEPTEMBER 23

A BOSS mélyebbre ás a márka Be Your Own BOSS alapmottójának jelentésében egy 2022-es őszi/téli kollekcióval, amely a BOSS gazdag sportörökségére utalva dekonstruálja az erőteljes öltözködés gondolatát.

Szeptember 22-én este a milánói Velodromo Vigorelliben egy sztárokkal teli divatrendezvényen mutatták be a kollekciót, amely a BOSS archívumának ikonikus darabjait veszi alapul, és újra feltalálja őket egy új generáció számára, hogy újradefiniálja, mit is jelent ma BOSS-nak lenni.

Az új kollekciót a milánói divathéten mutatták be a több mint 1000 vendégből álló teltházas közönség előtt. A divatbemutatót egy after party követte ugyanitt Honey Dijon és Orazio Rispo dj-szettjeivel.

A motorozás erősportjából ihletet merítve a helyszín kialakítása acélból készült ketrecbe zárt földgömböket tartalmazott, amelyeket grafikus fénysugarak és lézerek drámaian megvilágítottak. Ez megteremtette a terepet az egyedi fekete BOSS-ruhákba öltözött motorosok számára, hogy motorokkal nyomon kövessék a kifutópályát a földön, mielőtt belépnének a szférákba, hogy megkezdjék a gravitációt meghazudtoló előadást a divatbemutató hátterében. Az eredmény egy újabb lenyűgöző közösségi média pillanat volt a márka számára, mivel továbbra is egy fiatalabb és globálisabb demográfiai csoportot céloz meg a HUGO BOSS Group CLAIM 5 növekedési stratégiájának részeként. Megértve, hogy a digitális elsők között élő fogyasztója azonnal meg akarja vásárolni a kifutópálya megjelenését, amint kiderül, a BOSS úgy döntött, hogy folytatja a rendkívül sikeres „Nézd meg most, vásárold meg most” megközelítését a BOSS x Russell Athletic és Dubai bemutatóiban az elmúlt évben.

A BOSS kampány sztárjai, Naomi Campbell, Future, Khaby Lame, Anthony Joshua és Alica Schmidt jártak a műsorban, csatlakozott hozzájuk Ashley Graham, Jordan Barrett, Big Matthew, Adut Akech. Szintén jelen volt és az első sorban ült Lee Minho márkanagykövet, Laura Harrier illatnagykövet, J Balvin, Bella Thorne, Ross Butler, Patrick Schwarzenegger, Tinashe és Tenoch Huerta. A társadalmi jogdíjak sorát, köztük Younes Zarou, Blake Gray, Akamz Twenty, Bella Poarch, Chase Hudson, Zach King és Ox Zung alkotókat láthatták az eseményen.

A 2022-es őszi/téli show-t élőben közvetítették több platformon, valamint a hugoboss.com oldalon, ahol Európa 13 országában azonnal megvásárolhatóak voltak a termékek. Az Egyesült Királyságban a BOSS lett az első prémium márka, amely lehetővé tette a követői számára, hogy közvetlenül a TikTok élő közvetítéséből vásároljanak, az új TikTok Shop funkció segítségével.

„Archívumunk a BOSS dobogó szíve és a márka öröksége” – mondja Marco Falcioni, a HUGO BOSS kreatív részlegének alelnöke.

„Néhány ikonikus BOSS kampánykép inspirált minket a 90-es évekből, hogy felfedezzük az elmúlt évtizedek elektromos ruháinkat, és feltesszük magunknak a kérdést: hogyan ragadhatjuk meg ezeknek a daraboknak a megerősítő hangulatát egy új generáció számára?

Ebben a szezonban a soft power gondolata vonzott bennünket. Az öltöny kevésbé rugalmatlan pajzs a viselője körül, és inkább az egyéniség, a szabadság és az önkifejezés kifejezése. Ez a kollekció arról szól, hogy főnökként öltözködj, bármit is jelentsen ez számodra.”

 

Ahelyett, hogy egy adott kulcsfontosságú megjelenésre összpontosítana, a márka többféle sziluettet mutat be 2022 őszére/télére, és arra kéri az egyéneket, hogy válasszanak olyan darabokat, amelyek személyesen rezonálnak rájuk. A márka tökéletes testreszabási szakértelmére támaszkodva a sziluettel, a szövettel és az arányokkal való játékhoz a kollekció az eredeti erõs öltöny különbözõ értelmezéseit kínálja, a lompostól a szoborszerűbbig.

fw22-boss-campaign-naomi-campbell-001-srgb-1659547840.jpeg

Ebben az új korszakban a hatalom gondolata sokrétű, és az erő a lágyságból fakad. Az elmúlt években az erőt megtestesítő klasszikus darabokat – a hagyományos telivászon öltönykabátot vagy a bőr motoros nadrágot – folyékony formákba és finom anyagokba dolgozzák át, feltéve, hogy a ruházatnak nem kell merevnek vagy védőnek lenni ahhoz, hogy viselője jól érezze magát. főnöknek érzi magát.

A faszén, a krém és a barna lágy árnyalatai csatlakoznak a BOSS fekete, fehér és teve színeihez, ahogy az ikonikus paletta határai tágulnak. A merész BOSS logó fejlődése a márka eltökéltségét is jelzi, hogy soha nem áll meg, és folyamatosan megkérdőjelezi, mit jelent valójában saját BOSS-nak lenni.

A BOSS 2022 ősz/tél már elérhető a boss.com oldalon és a BOSS Stores-ban világszerte.

Nagy felbontású képek letölthetők innen:
https://galleries.launchmetrics.com/p/hugoboss-production/showrooms/632d21b566dafab7476531ea

fw22_boss_show_milan_motocycleperformance_0010_16x9.jpeg

 

BOSS.COM
INSTAGRAM: instagram.com/boss
FACEBOOK: facebook.com/hugoboss
YOUTUBE: youtube.com/boss
TIKTOK: tiktok.com/@boss

Naomi Elaine Campbell (StreathamLondon1970május 22.) brit modell. Röviddel felfedezése után, 15 éves korában kivívta helyét a késő 1980-as, kora 1990-es évek három legjellegzetesebb modellje között, illetve ő volt egyike azon hat modellnek, akiket a korabeli divatvilág szupermodellként tartott számon.Magánélete nagy vihart kavart a médiában, többek közt ismert férfiakkal – Mike TysonRobert De Niro – folytatott viszonyai és elkövetett bántalmazásai nyomán.